20/8/07

Temeraris

Es condueix de manera poc civilitzada però, a més, hi ha conductes temeraries per part de tothom. Per fer la ruta várem passar per l'únic troç d'autovia que hi ha a Hondures. És de peatge, però no estan protegides les voreres i hi circulen ciclistes i persones a peu. Hem vist ciclistes o peatons atravessant la calçada de l'autovia, persones viatjant a sobre de la càrrega dels camions, pailes abarrotades de gent o amb gent penjant per la part de fora...

Malauradament, d'accidents també se'n veuen. El primer dia de la ruta, vàrem trobar gent i un cartró al mig d'una carretera que tapava escassament el cos d'un noi, segurament mort. Més endavant una bicicleta aixefada. Del que ja no hi havia senyal era del cotxe que, presumiblement, hauria comès l'atropellament. (CA)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola familia:

Algunos comentarios en desorden:

- Tikal y Copán son excepcionales. El viaje, sin duda, merecía la pena. Una observación: veo a Joserra muy delgado!!!!

- La temeridad en la carretera no es exclusiva de Honduras. En Catalunya llevamos más de 140 muertos en lo que va de año, la mayoría jóvenes. Cierto, que los muertos no son los peatones sino son los que iban en coche, pero aún así creo que si no se endurece la ley (penas de cárcel para los que atropellan o provocan accidentes) este tema tiene difícil solución.

- Respecto a la concepción de la pareja y la familia, a menos de 20 días para mi boda, considero que no puede haber un proyecto de vida sólido como pareja si no se basa en la confianza y la fidelidad.

Perdón por el rollo, pero vuestros comentarios me hacen pensar y quería compartir los míos con vosotros.

Un abrazo, Pedro